Okres projektu: 21 marca 2012
Retail Conference 2012
Miejsce: Szkoła Główna Handlowa, sala 152G
Data konferencji: 21 marca 2012
Koordynator projektu: Magdalena Dudzicz
Sponsor główny: Liebrecht & wooD
Patroni medialni: inwestycje.pl, budnet.pl, ReNews.pl, dlaStudenta.pl, Topbiura.pl, theCITY.
Retail Conference to nowy projekt organizowany przez SKNIiN w całości poświęcony obiektom handlowym. W bloku I dowiemy się jakie centra handlowe powstaną w najbliższym czasie, jak są finansowanie projekty komercyjne oraz jak powstaje Plac Unii. Podczas bloku II dowiemy się jak możną podnieść wartość działającego centrum handlowego, czy e-commerce zmieni handel tradycyjny. Na koniec przedstawione zostanie zarządzanie Arkadią.
Program Retail Conference
- 09:50 - 12:50 BLOK I
-
Uroczyste otwarcie konferencji
prof. dr hab. Marek Bryx, Prorektor Szkoły Głównej Handlowej, Kierownik Katedry Inwestycji i NieruchomościCentrum handlowe – diagnoza i prognoza
arch. Karina Kreja, Associate Director, Research & Consultancy, CBREFinansowanie projektów komercyjnych przez banki w dobie kryzysu – zmiany i tendencje
dr Krzysztof Czerkas, Członek Zarządu, BRE Bank Hipoteczny SAKompleks handlowo-usługowo-biurowy – budowa i komercjalizacja (na przykładzie projektu Plac Unii)
Kamila Zębik, CCIM , Partner, Liebrecht & wooDPrzerwa na poczęstunek
- 13:20 - 15:20 BLOK II
-
Zwiększanie wartości działającego centrum handlowego
Michał Masztakowski, Development & Leasing Director, Master Management GroupE-commerce wyzwaniem dla handlu tradycyjnego
Patrycja Dzikowska, Associate Director, Research & Consultancy, Jones Lang LaSalleArkadyjskie zarządzanie?
Anthony Vesin, Head of Shopping Center Management, Unibail-Rodamco
Zapisy na adres: retail.conference2012@gmail.com. W treści prosimy wpisać imię, nazwisko oraz numer wybranego bloku (istnieje również możliwość zapisania się na dwa bloki). Serdecznie zapraszamy!
Wiadomości powiązane z tym projektem:
21 marca 2012: Zaproszenie na Retail Conference 2012
Zapraszamy na pierwszą edycję konferencji poświęconej centrom handlowym.